Social Icons

.

Postari Importante

Cu sanatatea la control-biorezonanta si iridologie

Atat biorezonanta cat si iridologia masoara/identifica gradul de functionalitate a organismului si potentialul de imbolnavire pe anumite zone ale acestuia. Deci, concluziile in urma unei astfel de diagnosticari pot fi diferite de cele pe care le obtineti in urma unui consult clasic- ecografic, analize laborator, RMN, etc.

Rezistenta copilului la afectiunile de primavara

In principal din cauza schimbarilor de temperatura, primavara, rezistenta copilului este mai scazuta. Daca mai punem la socoteala si polenul si praful din aer, este clar ca micutul tau va avea nevoie de putin ajutor pentru cresterea imunitatii.

Cum sa facem fata METEOROSENSIBILITATII, cu ajutorul terapiilor naturiste!

Aceasta primavara capricioasa si ploioasa provoaca multe neplaceri persoanelor sensibile la variatiile atmosferice. Terapiile naturiste va ajuta sa le faceti fata!

Astenia de primavara

In sfarsit a venit primavara, ne bucuram alaturi de intreaga natura… Si totusi unii dintre noi resimtim o stare de oboseala fizica si psihica generalizata, scaderea rezistentei la efort, variatii ale apetitului alimentar, dureri de cap, somnolenta diurna, stari depresive. De vina sa fie astenia de primavara?

Insomnia

INSOMNIA, o problema serioasa cu care se confrunta persoanele stressate, suprasolicitate fizic si psihic. Apelati cu incredere la suplimentele naturale si adevarate, care au efecte terapeutice sigure !

Nu mai cumparati suplimente dupa reclama facuta de "terapeuti" de pe net!

Medicina-alopata sau naturista- trebuie sa fie practicata numai de catre medici; informatiile si recomandarile pe care le gasim pe net trebuie tratate cu titlu informativ!

Da sau Nu suplimentelor in bolile oncologice

Milioane de oameni consumă suplimente nutritive pentru a-şi asigura necesarul de vitamine, însă unii ar putea consuma aceste produse în zadar sau chiar să-şi provoace singuri probleme.

Iridologia

Iridologia este o stiinta a medicinii alternative; practicata de catre medici cu experienta, este un instrument valoros pt prevenirea aparitiei diferitelor afectiuni, pentru adoptarea unui stil de viata sanatos.

Masajul terapeutic

Dl MARCEL DRAGUS, unul dintre cei mai buni profesionisti in domeniu, va ofera sfaturi avizate despre importanta kinetoterapiei, fizioterapiei si masajului terapeutic ! Pentru terapii personalizate, atat pentru copii, cat si pentru adulti, MARCEL DRAGUS va asteapta la SANAVITCONSULT !

Masajul facial pentru mentinerea tenului tanar

Stiti care este cea mai simpla "metoda" de pastrare a tineretii tenului? Efectuarea zilnica a unui automasaj cu creme absolut naturale-va propun pentru vara aceasta o crema cu proprietati hidratante, anti-aging, dar si cu inalta protectie antiUV. De 2-3 ori/saptamana apelati la ajutorul unui specialist pentru o cura de 10-12 sedinte cu aparatul cu ultrasunete pentru a permite o mai buna absorbtie a serurilor antiaging!

Tinerete fara batrânete - mit sau adevar?!

Mitul tineretii fara batrânte a fascinat omenirea înca din antichitate; din cele mai vechi timpuri au fost cautate potiunile magice care pot opri îmbatrânirea. În zilele noastre cred ca suntem mult mai aproape de acest obiectiv sau, cel putin, ar trebui sa fim. Speranta de viata a crescut progresiv, oameni trecuti de 50 ani sunt mai activi, de multe ori, decât tineri de 30 ani, au mai multa dorinta de viata, de munca, de comunicare.

Terapiile naturiste

O scurta pledoarie pentru medicina naturista adevarata, recomandata de catre un medic apifitoterapeut, nu de catre acei "naturopati" care prescriu "retete" cu plante fara legatura cu simptomatologia bolnavului. Nu uitati, terapiile, fie ele si naturale, trebuie urmate doar la indicatia unui medic si precedate de o consultatie si investigatii de specialitate! Asa ca va astept la cabinet!

Naturopatia sau stiinta auto- vindecarii

Naturopatia reprezinta ansamblul de tehnici si metode apartinand medicinei naturiste ce stimuleaza propriile capacitati ale organismului nostru de a se echilibra pdv fizic, energetic, psihic, emotional, de a se reface si chiar de a se vindeca.

Secretul longevitatii – genele sau stilul de viata?

In lumea medicala exista multe pareri referitoare la elementul determinant al longevitatii unui individ –terenul mostenit de la parinti sau stilul de viata, care cuprinde alimentatie, obiceiuri sanatoase/nocive, prezenta/absenta miscarii fizice, profilul psihologic, etc.

marți, 14 aprilie 2015

Dieta romaneasca pentru detoxifiere



Ne-a fost dor de primavara! Luna martie inseamna flori delicate ce isi croiesc drum prin zapada, daruri oferite din suflet femeilor din viata ta, raze de soare timide si caldute... Suna frumos, nu-i asa? Insa primavara vine la pachet si cu urmele pe care sezonul rece le-a lasat asupra organismului tau – toxine si kilograme in plus, de care suntem siguri ca vrei sa scapi cat mai curand!

Inainte de a veni vara si de a incepe goana dupa diete rapide care sa ne faca sa aratam perfect in costumul de baie, trebuie sa ne gandim la cum aducem prospetimea primaverii in meniul nostru zilnic. Plantele, fructele si legumele romanesti isi pastreaza inca savoarea aceea pe care o stii din copilarie sau, cel putin, ai mai multe sanse sa o intalnesti daca gasesti distribuitorul potrivit. Cu ajutorul dr. Ruxandra Constantina, am creat o dieta detoxifianta ce imbina in mod inteligent atat alimentele moderne, cu un continut ridicat de nutrienti, cat si cateva remedii traditionale romanesti ce sprijina eliminarea toxinelor.
De ce este buna detoxifierea?
„Detoxifierea organismului reprezinta un proces deosebit de benefic atat pentru corpul fizic, cat si pentru cel mental, ce ajuta la eliminarea toxinelor exo si endogene, imbunatatirea metabolismului, cresterea imunitatii, reglarea tranzitului intestinal, mentinerea unui bun tonus fizic si psihic. Detoxifierea reprezinta o etapa importanta in cadrul procesului de pastrare a sanatatii organismului, atat intern, cat si extern, la nivelul epidermei. Este timpul ca, odata cu venirea primaverii, sa ne modificam substantial alimentatia, care trebuie sa se bazeze in primul rand pe legume si verdeturi proaspete, specifice acestui anotimp.”, explica dr. Constantina Ruxandra.
Cele mai bune verdeturi de primavara şi cum le poti consuma: urzici (salata, piure, suc proaspat, ceai), stevie (piure), leurda, papadie (salata din tije sau frunze tinere, suc, ceai), nasturel (in salate, ciorbe), loboda (in bors, salate), untisor (in salate), salata verde, usturoi verde, ceapa, spanac (salata, piure), anghinare (se consuma ca atare, in salate sau sub forma de infuzie sau tinctura); condimente bogate in vitamine si minerale , recomandate in detoxifiere - leustean, patrunjel, marar.

Regulile dietei pentru detoxifiere:
* Adopta o alimentatie cat mai naturala, usoara, cat mai putin prelucrata termic.
* Incearca sa faci zilnic miscare! Chiar si mersul pe jos sau plimbatul in parc sunt benefice, daca le practici timp de macar 20 de minut in fiecare zi.
* Respecta orele de odihna: dormi 8 ore pe noapte, iar ora de culcare sa nu fie mai tarziu de orele 22-23.
* Consuma cat mai multe verdeturi proaspete, sub forma de salate.
* Este esential sa mentii o hidratare corespunzatoare, adica sa consumi zilnic 1,5-2 litri de lichide (apa plata, sucuri din fructe, legume sau verdeturi, supe si ciorbe de legume).
* Pentru completarea curei de detoxifiere, consuma zilnic 2-3 cani din urmatoarele ceaiuri: urzica, papadie, ceai verde, ceai alb, ceai pu-erh, ceai din ghimbir, cu adaos de suc de lamaie sau portocala.
* Bea in fiecare dimineata, la trezire, 1-2 pahare cu apa calduta, cu adaos de suc de lamaie si asteapta o jumatate de ora pana sa iei micul dejun.
* Pentru un efect maxim, fa in fiecare seara o plimbare de 30 de minute in aer liber, urmata de o baie detoxifianta; iata cum se pregateste baia cu efect detoxifiant: umple cada cu apa calduta si adauga cateva picaturi de ulei de lavanda, trandafir, ylang-ylang, lamaie.
* Inainte de culcare bea un pahar cu apa calduta cu suc de lamaie.
Deosebit de benefice sunt si sedintele de masaj terapeutic si reflexoterapie, care ajuta procesul de detoxifiere si confera o stare de calm, de relaxare si echilibru psihoemotional.

Meniu detoxifiant de 3 zile
Pentru a-ti fi usor sa te acomodezi la rigorile acestei diete, poti stabili ca prima zi sa fie intr-o zi mai putin aglomerata pentru tine, in care nu esti nevoita sa faci un efort prea mare – spre exemplu, duminica. Dupa trei zile de detoxifiere, te vei simti mai usor si vei fi pregatit sa intampini primavara cu mai multa energie!
Prima zi de detoxifiere
Mic dejun: 1-2 felii de paine integrala cu branza de vaci degresata sau urda cu felii de ardei, castravete, rosie; o cana de ceai detoxifiant de papadie sau urzica
Gustare: 10 migdale crude/2 nuci/o cana cu afine/un mar
Pranz: ciorba de zarzavaturi de sezon, acrita cu bors proaspat; piure de urzici, eventual in amestec cu putin orez integral.
Gustare: 4-5 prune uscate/o banana/un mar/o portocala; o cana de ceai detoxifiant.
Cina: salata de cruditati combinata la alegere cu o lingura de ulei presat la rece de masline/samburi de struguri, suc de lamaie si verdeturi, eventual  cu cateva boabe fierte de fasole, naut, linte.
A doua zi de detoxifiere
Mic dejun:1- 2 felii de paine integrala cu 3-4 oua de prepelita proaspete (ochiuri in apa sau fierte moi)
Gustare: salata din tije de papadie, cu ulei de masline şi zeama de lamaie.
Pranz: supa-crema de radacinoase (ţelina, patrunjel, pastarnac, cartof, ceapa, gulie, morcov fierte şi amestecate in blender), plus mirodenii; piure de spanac stropit cu zeama de lamaie.
Gustare: un mar/o banana/o ceasca afine; o cana ceai detoxifiant.
Cina: pasta de naut cu felii de legume crude sau salata verde.

A treia zi de detoxifiere
Mic dejun: un bol de fulgi de ovaz integral (fierti cateva minute in apa) combinaţi cu banane, stafide, mere, 1-2 miez nuca sau migdale.
Gustare: un pumn mic de seminţe de floarea-soarelui şi dovleac crude; un mar/o cana afine/ cirese; o cana de ceai detoxifiant
Pranz: ciorba de zarzavaturi de sezon, acrita cu bors proaspat; piure de stevie cu zeama de lamaie sau mancarica de stevie cu orez brun.
Gustare: salata tije papadie cu ulei de masline şi zeama de lamaie; o cana ceai detoxifiant
Cina: file de peşte cu broccoli şi fasole verde sote
                                                              

Raluca Baciu
Consultant de specialitate: Dr. Ruxandra Constantina, medic specialist medicina de familie, competenţa apifitoterapie





marți, 7 aprilie 2015




Va invitam sa fiti alaturi de SIMONA la o noua conferinta din ciclul "TRAIESTE SANATOS", pe data de 7 mai, ora 18.30 ! 
TEMA : 
"Minte sanatoasa intr-un corp sanatos" !


http://traiestesanatoscusimona.ro/

Au inceput inscrierile !

sâmbătă, 4 aprilie 2015

Un gram de preventie valoreaza mai mult decat un kg de medicamente

Sanatatea si boala sunt  2 notiuni care depind foarte mult de noi, de stilul nostru de viata.
Bineinteles ca avem si vom avea nevoie de doctori,  dar este foarte important sa fim constienti ca cel mai bun medicament este PREVENTIA, iar acest lucru depinde de noi, trebuie doar sa fim corect informati.
„Fie ca mancarea sa va fie medicament si medicamentul sa va fie mancare” – spunea, atat de adevarat, acum 2500 ani, Hippocrate…. se pare ca ne-am indepartat de mancarea naturala, platim pretul industralizarii si aditivarii mancarurilor.
De multe ori, noi insine transformam o mancare sanatoasa intr-una nesanatoasa, prin prajire, prin expunere la cuptorul cu microunde.
Ar fi bine sa profitam de faptul ca in Romania inca avem legume si fructe „netunate”, naturale; sa mancam cat mai multa mancare neprelucrata termic, accentul sa cada pe legume si verdeturi proaspete, salate asortate; cereale integrale (orez brun, mei, quinoa, hrisca, amarant); iaurt, sana, chefir; fructe de padure struguri negri, rodie, avocado, mere, pere, prune….si lista poate continua.
Este foarte important sa invatam ce inseamna sa mancam sanatos, cum sa combinam corect alimentele pentru o digestie optima, importanta alimentatiei ecologice.
Orice persoana este libera sa-si aleaga tipul de alimentatie-omnivora, vegetariana, raw-vegana. Importante sunt moderatia si diversificarea, evitarea obiceiurilor nocive ce pot transforma un aliment sanatos intr-unul nociv pentru organism (de ex prajirea), eliminarea din alimentatie a alimentelor de tip fast-food, a produselor de patiserie, a bauturilor din comert.
Limitati consumul de zahar, de sare, de faina alba-provoaca inflamatie in corpul nostru !
Renuntati la consumul de alcool in exces, la fumat !
Invatati sa reduceti efectele stresului asupra organismului.
Stresul este unul dintre factorii cei mai importanti care au efecte negative asupra corpului nostru fizic, psihic, emotional; ne scade imunitatea, ne perturba sistemul endocrin si metabolismul, ne face mai nervosi, mai irascibili, ne altereaza calitatea somnului, ne diminua fertilitatea….si lista poate continua.
Stiu, o sa spuneti CUM putem inlatura stresul din viata noastra, atata vreme cat stressul este ominiprezent ?
-Faceti-va timp pentru a va relaxa-unii fac sport, altii asculta muzica, sau prefera un film sau o piesa de teatru-important este sa va detensionati, sa va simtiti bine. Incercati si exercitii de respiratie profunda, meditatie, vizualizare, chiar va ajuta !
-Faceti-va timp si pentru o cura ce cuprinde cateva sedinte de reflexoterapie, reflexoterapie polarizatamasaj terapeutic, care va  echilibreaza energiile organismului si va imbunatatesc starea de bine !
-Se spune ca sanatatea incepe si se sfarseste la nivel digestiv; asa si este, la nivel intestinal se naste imunitatea, dar si o parte din secretul starii de bine. Deci asigurati-va ca aveti o digestie optima, ca flora microbiana sanatoasa are conditii optime de dezvoltare, ca mancati destule fibre-mancati multe legume si zarzavaturi proaspete, salate colorate si asortate, nu uitati de un pahar de lapte batut, sana ,iaurt, chefir ! Limitati consumul abuziv de antibiotice !
-Faceti  miscare zilnic. Si asta nu inseamna mersul zilnic la sala, ci gesturi cotidiene, aproximativ 30 min, de intensitate moderata: urcatul si coboratul scarilor, mersul pe jos, pe bicicleta, pe role -toate acestea nu numai ca ne mentin intr-o buna forma fizica si psihica, dar ajuta si la diminuarea nivelului  de stres inflamator.
-Ganditi pozitiv. Cu totii traim intr-o societate stressata si stressanta dar, cu atat mai mult, trebuie sa ne mentinem un bun tonus fizic, psihic, emotional, sa radem si sa ne bucuram zilnic, sa vedem partile bune ale vietii noastre cotidiene; sa ne iubim pe noi si pe cei din jur
 Dr. Ruxandra Constantina

vineri, 27 martie 2015

NU MAI PIPAITI PAINEA DIN GALANTAR



Am intrat in UE. Incercam sa ne civilizam, desi asta nu inseamna ca si reusim.
Inainte de „intrarea” in lumea civilizata, vanzatoarea ne dadea painea si lua banii cu aceeasi mana; la fel, taia mezelurile si le impacheta fara a purta manusi.
Acum, vanzatorii sunt obligati sa respecte normele de igiena.
Ce facem insa cu acei cumparatori care traiesc inca in evul mediu ?
Azi ma duc intr-un supermarket sa cumpar paine; este expusa in pe galantare, livrata direct din cuptor. Noi, cumparatorii, avem la dispozitie niste „ustensile” speciale cu care sa ne alegem painea si sa o punem in pungi. Un domn trecut de prima tinerete, intrat pe jumatate in vitrina unde era expusa painea, a incercat vrea 3-4 exemplare, cu manuta lui „curata”, dupa care le-a lasat unde erau, nesatisfacut probabil de textura lor; in momentul in care l-am apostrofat politicos sa-si puna in punga lui acele paini pipaite de el, a ripostat ca nu a facut asa ceva, mai ramanea sa-mi spuna ca am avut halucinatii vizuale !
Dincolo de aspectul deloc hilar al acestui gest, destul de des intalnit in supermarketuri, care denota o lipsa acuta de civilizatie si educatie, ce vina avem noi, cumparatorii care ne alegem cu paini incercate si contaminate cu diferiti microbi ?
Sa nu uitam ca mainile noastre poarta o multime de germeni, chiar daca ei nu se vad: pot produce insa o multime de boli, de la simple raceli pana la gripe, hepatita de tip A, infectii digestive, parazitoze, meningita.
Si tot pe mainile nespalate  intalnim si bacteria E. coli din fecale !

Haideti sa ne civilizam, oameni buni, de bunul nostru simt, ca si de educatia noastra, depinde sanatatea noastra, dar si a celor din jur !

Curatenia de primavara


Primavara este anotimpul propice sa facem o curatenie generala, nu numai in casa, dar si in organismul nostru. 

Dr. RUXANDRA CONSTANTINA va asteapta la o evaluare a starii de sanatate cu determinarea nivelului radicali liberi/antioxidanti din organism, a toxinelor acumulate, a ph sanguin, a concentratiei vitaminelor si mineralele; biorezonanta si iridologie; dieta si terapie naturista personalizata! 

Pentru a avea o primavara frumoasa si sanatoasa! 

Programari: 0733 299 355

miercuri, 25 martie 2015

INTERVIU Simona Dragomir, despre cat si ce trebuie sa mancam ca sa ramanem sanatosi

Simona Dragomir
Cunoscuta ca fiind un promotor al stilului de viata sanatos, Simona Dragomir (fosta Balanescu) vorbeste in exclusivitate pentru cititorii Acasa.ro despre modul in care emisiunile pe care le realizeaza de 14 ani si-au pus amprenta asupra vietii personale, despre cum se impaca rolul de realizator tv si de radio cu cel de mama si de sotie, despre noile sale proiecte care ii vizeaza pe toti cei interesati sa-si mentina /imbunatateasca starea de sanatate...

luni, 16 martie 2015

Conferinta TRAIESTE SANATOS CU SIMONA

Simona Dragomir a inaugurat prima conferinta pe teme de sanatate si frumusete din seria "Traieste Sanatos cu Simona". Prima tema abordata de vedeta in cadrul conferintei a fost "Sanatatea e mai buna decat toate". 
Am participat cu multa placere la acest eveniment deosebit de bine organizat de catre Replica Vedetelor, prezentat cu profesionalismul si caldura specifice Simonei, intr-o ambianta placuta si "la inaltime" oferita de Silk sky bar.